Jag älskar mitt jobb



Vi åkte från Rockneby till Färingtofta, resan tog 4 timmar. När vi väl kom fram fick jag ingen sömn i alla fall, var tvungen att "sitta" och vänta på tvätten med Hanna hela natten.
Försov mig ganska rejält idag, men det spelade ingen större roll eftersom marknaden började sent idag.

Nu är vi på väg ner till Malmö efter en snabb avfärd ifrån Ljungbyhed, ska stå där ikväll och sedan ska vi tillbaka till Färingtofta inatt för ännu en dag i Ljungbyhed, ganska mycket körande fram och tillbaka.
För att inte tala om att vår kära Viasatbuss står kvar i Oskarshamn och ska hämtas där på något vis.

Igår kom jag på att jag ska skriva en bok om olika sätt att förföra kvinnor, och jag ska faktiskt börja ge små tips på bloggen som ska ligga under fliken "Kvinna".


Ytterligare uppdatering från kvällen: När vi kom till Malmö mötte vi upp Jonas utanför Folkets Park och fick stå där i ett tält. Ytterst svårt att få stopp på folket eftersom de antingen hade bråttom in i parken eller hade de bråttom hem. Stod där i ca 3 timmar i alla fall utan någon större lycka..
Fick sedan skjuts hem med Sara eftersom Kristian och Niklas hade åkt upp med bussen till Oskarshamn för att hämta Viasatbussen.
Hanna och jag skulle se en film men hann inte se mycket av den innan vi somnade båda två! :)

Nu är vi återigen på väg efter en ganska lång sovmorgon då vi fick vänta in killarna, denna gång bär det av till Vallåkra, får väl se hur det går där med tanke på att de ösregnar!

Kommentarer
Postat av: josefina

Men uppdatera vad faan =)

2009-09-16 @ 15:08:40
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0