Event Event Brudar Brudar

Sitter i bilen och åker mot Ljungby... där vi ska jobba idag och sen så ska vi åka vidare mot Oskarshamn ikväll där vi ska jobba på Rocknemarknaden...


varför har folk svårt o lita på nån.... har man blivit sårad några gg så förstår jag men ändå, alla är ju inte lika utan olika.
jag förstår hur folk känner sig när dom blivit sårad några gg men endå dra inte alla över en o samma kant...

lite om veckan som varit...
P1 gick så där det var inte mycket folk men jag fick ett par skit snygga Dr Zipe glasögon och 2 skit snygga piké.... så det var kul... sen så har jag inte gjort så mycket utan var med brossan och fia  på stan o fikade och köpte en skit snygg rosa piké... jag vet inte vad det är med mig o piké men jag trivs i dem....
ne nu är vi framme så nu är det bara o börja jobba...

Ps: bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: fgdgsd

"dra inte alla över en o samma kant..." hur länge har du bott i Sverige? Kamm heter det o inte kant....

2009-08-14 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0