Hmmmmm... detta kommer att bli kul....

vad ska man skriva...alla skriver ju om vad de gör om dan o vad de har gått o köpt för par skor osv,,, men vad ska jag skriva om,,, hmmm

något som fått mig att fundera på rätt så mycket är bloggare...
vad gör man när man bloggar hur gör man det och måste man skriva på nått specielt sätt eller är det bara o skriva...

jag började med att läsa några bloggar innan jag bestämde mig för att gå med i de nya...

var inne på en tjejs blogg o läste om hennes hund...OM HENNES HUND.... hon skrev att hennes hund var förkyld och att hon var jätte ledsen, men sen så byter hon ämne direkt o skriver istället va kul det ska bli o få träffa Jani ikväll och att det skulle ut o käka på nått flåttigt restaurang...asså måste vi killar prata med plånboken för er tjejer eller vad... Jani ta mitt råd ta henne till Mc Donalds o ge henne 3 burgare, du kommer ändå att komma innan för hennes byxor...för det är ju det som är själva pängen i det hela...och att hon säger att hennes hund är förkyld så hänger jag inte med asså har hon varit ute förmycket med den här hunden eller vad....men men... ska fortsätta o kolla på några andra bloggar.... ska iväg snart med några polare o titta på bio.... asså tråkigt med den nya lagen när det gäller fildelning.....

Chililili / Ahmedssondetta är vad jag kallar för att ha kött på bena...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0