Chilililing alla bloggare

vad ska man säga....
var på stan med hela gänget o käkade glass... och kan ni tänka er jag träffade Fezz världens underbaraste hund... först så var jag skiträdd för den precis som alla andra (invandrare) men nu så avgudar jag den.... helt underbar hund... visst jag träffade även fia, emelie, peter m,m och det var roligt men dagens höjdpunkt var Tezz eller jag menar Fezz...

solen skiner o himlen är blå va skönt o sitta på lilla blå då

i bilen ut till vara satt jag och Viktoria o pratade om varför man bloggar och då sa jag att vissa bloggar för att de vill tjäna pengar och att andra vill göra det för att de tycker det är kul... då frågade hon mig kan man tjäna pengar på att blogga,,, visst sa jag kolla på dennism och blondinbella dom får ju pengar för att dom snackar om mode... tro det eller ej men då säger hon fan då ska jag också starta ett blogg, får se nu vad är det som säljer bra...hmmmm... jag vet sex och hemvärnen...VAAAAAAA, sex ok men HEMVÄRNEN... ja det är ju skit ball... heheheh 
Viktoria dont do that..... skriv om Ecco det säljer....

Va ska man säga om alla bloggare....*suck* en bloggare som jag undrade starkt över om det var ett blogg eller en reklamsida...

emmanygren herre gud kvinna vad bloggar du om igentligen..."mode" kläder eller.. dom där kläderna o skorna som du visar såg jag för 8 år sen...du kan ju skriva nått om kläderna,,,,när, hur, vart man ska ha dem osv...

Chilililili /// Ahmedsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0