Besviken....O vad skriver folk igentligen...

vilken slöseri med tid...åka till skövde och sen så fanns det inga platser kvar....nopp i fortsättningen så laddar jag ner mina filmer.. så sf-bio hejdå...

fan va skoj jag har haft det de 3 senaste dagarna...jag har fikat o festat o träffat gamla kompisar o gått på barrunda med Fia o Emelie...shit va roligt....tack för helgen flickor....

som ni vet så började jag blogga idag... och man börjar lyssna o titta mer nu....man vill ju veta vad som är intressant för folk o läsa om... i skövde: 3 tjejer sitter o fikar och när deras kompis kommer så säger hon i farten innan hon äns hunnit sätta sig... -asså jag kan inte förstå vad det är för folk dom anställer här...och då började dom prata om det... asså det är lätt o börja prata om nått men det är svårare att komma fram till ett slutsats.... eller när jag satt på tåget hem... så sitter det en kille framför mig med sin dator i knät...allt han skrev viskade han högt...mannen nästa gång jag ser dig så kommer du att få en örfil...för man viskar inte vilka fina ögon du har o sen titta upp...men men...det var det...

så nu har jag berättat vad jag har gjort o nu till verkligheten igen...har nu läst 38 st blogg...några intressanta o några lite mindre och några rätt så konstiga....tex

mammabeckas hon är 18 år o redan 3 barnsmamma...asså människa det finns nått som heter kondom...seriöst...jag svär skicka ert addres till mig så lovar ja att skicka en bunt med kondomer....

paulinadanielsson vad ska man säga hon hade rekord idag av antalbesökare....grattis... men hur många var det...5 st eller...det som gör det intressant är inte A utan även B...

dennism mannen skaffa dig ett liv...om min lille bror hade varit som dig så,,,,ne jag säger inget.....mannen ville bara berätta om ett nytt mode iår.... hälften kvinno kläder o hälften kill kläder...testa det...

 och nu tänker ni vad vill den här jävlen igentligen....ja ni det undrar jag med....

ne nu är det sent o det är en ny dag imon...

Chilililil // Ahmedsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0