äntligen....

idag så kom alla möbler... så himla underbart o få lite möbler....brorsan o hans kompisar hjälpte mig o sätta ihop allt så stort tack ska ni ha grabbar,,, ja vad har jag gjort idag...idag så har jag för det mesta suttit o planerat Mässan i Elmia...
lite tuft men men...man kan inte alltid ha kul...

idag så fick jag träffa fezz igen asså världens underbaraste hund... satt o fikade med fia och tjötade lite skit... riktigt roligt,,, frågade även förut när jag skulle åka en sväng om vi skulle ta en fika till,,, men svaret blev nopp....

ne nu är jag helt slut.... men dagens bästa mening.... det finnas en död hund begraven ...hehehe på svenska blir det det ligger en hund begraven...

chililili // Ahmedsson...

Kommentarer
Postat av: Josefina

Lägg ut lite bilder på möblerna då =)

2009-04-08 @ 08:46:41
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: josefina

Kan du inte uppdatera lite eller=)

2009-07-26 @ 14:05:26
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0